BTK ya şikayet nasıl yapılır?
BTK şikayet edince ne olur?, İnternet, telefon ve posta hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerini nereye bildirebiliriz? Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezini (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.
BTK şikayet edince ne olur?
BTK şikayet edince ne olur?,
İnternet, telefon ve posta hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerini nereye bildirebiliriz? Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezini (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz. BTK hangi şikayetlere bakar?
BTK hangi şikayetlere bakar?,
Şikayetine ilişkin hizmet aldığınız satıcı/sağlayıcı tarafından 10 iş günü içerisinde Tüketici Şikayet Yönetim Sistemi (BTK) üzerinden yanıtlanır. Tüketici verilen cevapla sorunun giderilmediği 10 gün içinde İşletme Çözümüne İtirazda Bulunma hakkını kullanarak itirazda bulunabilir . İmei kayıt şikayeti nereye yapılır?
İmei kayıt şikayeti nereye yapılır?,
Şikayet gönderme, zararlı içerik ihbar etme, sabit abonelik sorgulama gibi işlemler kurumun sitesinden yapılabilir. İnternet sağlayıcıları ile ilgili sorunları BTK çözmektedir. Yani internet sağlayıcınızla abonelikle ilgili bir sorun yaşıyorsanız başvuracağınız resmi kurum BTK'dır. 175'e ne şikayet edilir?
175'e ne şikayet edilir?,
Kayıp/çalıntı ihbarının gerçekleşmesi için cihaza ait 15 haneli IMEI numarasının bilinmesi ve hattın yasal sahibi olan kişinin; e-Devlet kapısı veya BTK Bilgi ve İhbar Merkezi (Tüketici İletişim Merkezi-120) kanallarından birini kullanarak ihbarda bulunması gerekmektedir. BTK incelemesi ne kadar sürer?
BTK incelemesi ne kadar sürer?,
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı ile tüketicilerimiz; insan sağlığı, can ve mal güvenliği açısından risk taşıyan ürünler hakkında bilgi alabilmektedir. 184 şikayet edince ne olur?
184 şikayet edince ne olur?,
Aynı zamanda şüpheli bir durumda tedbir ve önlem amacıyla da önceden bilinmesi gereken bilgilere ulaşılmasını sağlar. yapılan HTS incelemesi ve kayıtların çıkarılma süresi ise olaya ve duruma göre değişiklik gösterebileceği gibi yaklaşık olarak 7 ile 30 gün arasında bir süre zarfında çıkarılabilir. BTK bir devlet kurumu mu?
BTK bir devlet kurumu mu?,
İhbarı alan Tütün ekibi ivedilikle verilen adrese giderek ihbarı yerinde değerlendirmektedir. Denetim ekibi tarafından ihlal tespit edilmesi halinde gerekli işlemler yapılmakta ve denetime ait görüntü ve tutanaklar sistem üzerinden merkeze iletilmektedir. BTK şikayet kaç günde cevaplanır?
BTK şikayet kaç günde cevaplanır?,
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, kanunlarla verilen görevleri yerine getirmek ve yetkileri kullanmak üzere kamu tüzel kişiliğini haiz, idarî ve mali özerkliğe sahip 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu'nun III sayılı cetvelinin Düzenleyici ve Denetleyici Kurumlarında sayılan bir kuruluştur. BTK e-devlet onaylı mı?
BTK e-devlet onaylı mı?,
Bu yolla gönderilen şikayetlerle doğrudan işletmeciye giden şikayetlere işletmeciler 15 gün içinde cevap vermek zorunda. Gelen cevaplar, BTK tarafından incelenerek, mevzuata uygun olanlar tüketiciye iletiliyor. BTK'yı nereye şikayet edebilirim?
BTK'yı nereye şikayet edebilirim?,
Sayın İlgili, Sertifikalarınız E-Devlet profilinize yansımamaktadır. Yurt dışı cihaz 3 yıl sonra ne olur?
Yurt dışı cihaz 3 yıl sonra ne olur?,
İnternet, telefon ve posta hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerini nereye bildirebiliriz? Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezini (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz. BTK müşteri hizmetleri 24 saat açık mı?
BTK müşteri hizmetleri 24 saat açık mı?,
Yurtdışında telefon kaydı yaptırmak için 1 pasaporta yalnızca 3 sene geçtikten sonra tekrardan başka telefon için kayıt yaptırma hakkınız olduğunu unutmayınız. 3 yılı doldurduktan sonra telefonunuzu Türkiye'de dilerseniz başka bir hat ile de kullanmaya başlayabilirsiniz.